Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
0004720600   Deconstruir per a reconstruir: una revisió de les nostres certeses i incerteses
2023-2024   Curs. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior
  
   1/7/2024 - 5/7/2024 (25 hores) de 9:00h a 14:00h
   INS Bonanova
   pg. de Circumval·lació, 8 (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial
  
  
  
Inscripció   15/02/2024 - 31/05/2024
  
Descripció i   Metodologia:   Diverses dinàmiques (individuals i grupals) i eines des de l enfocament del Coaching transformacional que propiciïn la reflexió i enfortiment del potencial de cada participant.
Farem exercicis pràctics encaminats al desenvolupament i enfortiment de les competències distintives del “Educador-Coach” a partir de conceptes teòrics del Coaching transformacional.
  
Objectius   • Desenvolupar i enfortir les competències distintives de “l educador/a" que li permetin incrementar el seu benestar i millorar la seva pràctica educativa.
• Facilitar l'autoconeixement i / o enfortiment del potencial de cada educador / a des de l'enfocament del Coaching Transformacional a través de:
• Propiciar una comprensió i valoració del seu protagonisme com a educador en el nou aprendre.
• Construir i / o enfortir una definició com a educador / a que possibiliti exercir des de la connexió amb la il·lusió, creativitat, seguretat i convicció de ser i fer una tasca que val la pena per si mateix / a i per a la societat.
  
Continguts   El desenvolupament professional docent
• El meu potencial com a educador/a.
• El llenguatge com a creació́ de realitats
• Les afirmacions i les interpretacions.
• Interpretacions limitants Vs. possibilitadores i el seu impacte a l'aula.
Eines que contribueixen a enfortir al docent
• Les emocions com a determinants per a la realització́ del treball a l'aula.
• Rol i habilitats del coach: Escolta activa, empatia, regulació́ emocional i formulació́ de preguntes. .
• El diàleg generatiu
Corporalitat i emocions en l'exercici professional docent.
• L'obertura.
• La determinació́.
• L'estabilitat.
  
Observacions  
  
Avaluació   L'activitat presencial es valora en base a l'assistència (80%))
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de la durada de l’activitat.

Tasques de la formació presencial.
  
E-mail   fpformacio@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dilluns   01/07/2024   0900   1400 
 Sessió 2   dimarts   02/07/2024   0900   1400 
 Sessió 3   dimecres   03/07/2024   0900   1400 
 Sessió 4   dijous   04/07/2024   0900   1400 
 Sessió 5   divendres   05/07/2024   0900   1400 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent