0004720600 |
Deconstruir per a reconstruir: una revisió de les nostres certeses i incerteses |
2023-2024 |
Curs. Prof. Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior |
|
|
|
1/7/2024 - 5/7/2024 (25 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
INS Bonanova |
|
pg. de Circumval·lació, 8 (Barcelona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei d'Ordenació de la Formació Professional Inicial
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
15/02/2024 - 31/05/2024 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Diverses dinàmiques (individuals i grupals) i eines des de l enfocament del Coaching transformacional que propiciïn la reflexió i enfortiment del potencial de cada participant.
Farem exercicis pràctics encaminats al desenvolupament i enfortiment de les competències distintives del “Educador-Coach” a partir de conceptes teòrics del Coaching transformacional.
|
| |
Objectius |
• Desenvolupar i enfortir les competències distintives de “l educador/a" que li permetin incrementar el seu benestar i millorar la seva pràctica educativa.
• Facilitar l'autoconeixement i / o enfortiment del potencial de cada educador / a des de l'enfocament del Coaching Transformacional a través de:
• Propiciar una comprensió i valoració del seu protagonisme com a educador en el nou aprendre.
• Construir i / o enfortir una definició com a educador / a que possibiliti exercir des de la connexió amb la il·lusió, creativitat, seguretat i convicció de ser i fer una tasca que val la pena per si mateix / a i per a la societat.
|
| |
Continguts |
El desenvolupament professional docent
• El meu potencial com a educador/a.
• El llenguatge com a creació́ de realitats
• Les afirmacions i les interpretacions.
• Interpretacions limitants Vs. possibilitadores i el seu impacte a l'aula.
Eines que contribueixen a enfortir al docent
• Les emocions com a determinants per a la realització́ del treball a l'aula.
• Rol i habilitats del coach: Escolta activa, empatia, regulació́ emocional i formulació́ de preguntes. .
• El diàleg generatiu
Corporalitat i emocions en l'exercici professional docent.
• L'obertura.
• La determinació́.
• L'estabilitat.
|
| |
Observacions |
|
| |
Avaluació |
L'activitat presencial es valora en base a l'assistència (80%))
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de la durada de l’activitat.
Tasques de la formació presencial.
|
| |
E-mail |
fpformacio@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
01/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 2 |
dimarts |
02/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 3 |
dimecres |
03/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 4 |
dijous |
04/07/2024 |
0900 |
1400 |
Sessió 5 |
divendres |
05/07/2024 |
0900 |
1400 |
|
| |